maandag 16 januari 2012

Discover Pietertje

Allereerst is het natuurlijk een aandoenlijke reclame. Een schattig jongetje van ongeveer 7 jaar, dat ontzettend zijn best doet tijdens de voetbalwedstrijd maar het lukt hem maar niet. Zijn coach moedigt hem aan maar hij weet dat het niet veel nut heeft. Als de onschuld zelf geeft hij ook nog eens toe dat hij helemaal niet goed is in voetbal. Zo had ik Pieter van de Hoogenband nog nooit gezien. Door deze commercial krijg je sympathie voor Pieter en Calvé. Heel sterk gedaan. Het onderstreept ook de slogan van Calvé: Haal eruit wat erin zit.

Daarnaast deed mijn vader iets erg opmerkelijks, wat me verbaasde en tegelijkertijd erg amuseerde. Mijn moeder en vader zaten ’s avonds een beetje te zappen omdat er een reclameblok bezig was op de zender waar we een programma aan het kijken waren. In een flits kwam de reclame van Calvé voorbij. Mijn vader had al verder gezapt voor het tot hem doorgedrongen was dat het de reclame van Calvé was. Normaal heeft mijn vader een hekel aan reclameblokken maar plotseling zapte hij terug en zei hij: “Dit vind ik nou echt een leuke reclame”. Zo had ik mijn vader nog niet gezien.
Dus mijn vader, keek voor zijn amusement naar een reclame. Als een reclame dit voor elkaar krijgt, en vooral bij mijn vader, vind ik dat echt goed en heb ik respect voor het merk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten