maandag 12 december 2011

Discover an ad from Donald Duck; 1993


De Donald Duck strips, die halen vele herinneringen naar boven. Het maakte niet uit hoe vaak ik ze al gelezen had, ze bleven gewoon leuk. Mijn oma had er veel bewaard van vroeger en dat was natuurlijk nog interessanter. Uren lang konden mijn broertje en ik ze lezen voor we eindelijk eens gingen slapen. Laatst vond ik er weer eentje en bladerde hem vluchtig door. De bekende verhalen van Mickey en Goofy, Panchito en Tom Poes kwamen voorbij en plotseling viel mijn oog op een advertentie van de McDonalds die ik vroeger ook gezien had.

In koeienletters staat er “Win een weekend Efteling met Chocomel of Fristi”. Een rommelige advertentie met veel verschillende merken waar ik vroeger nogal moeite mee had om er wat uit te kunnen halen. Dus ik dacht dat je een weekend naar de Efteling kon en dat je er gratis Chocomel en Fristi kreeg! Ik ging helemaal blij naar mijn moeder en zei “Kijk mama we kunnen naar de Efteling voor een weekend met gratis Chocomel en Fisti!”. Mijn moeder moest lachen en zei “Heel leuk lieverd, alleen moet je bij de McDonalds eerst Fristi of Chocomel kopen om dat te kunnen winnen en tja de actie is al een tijdje verlopen”. Zie datum: 17 juni – 21 juli 1993.. Helaas geen weekendje Efteling met Chocomel en Fristi voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten