maandag 5 december 2011

Discover Me.

Communicatie is van mij en van iedereen. Het is een deel van jou en mijn leven, of we het nu willen of niet. Dat is het mooie van communicatie, je kunt er niet aan ontsnappen. Communicatie is mijn passie geworden en ik neem het zelfs mee naar huis.

Als ik thuis op de bank zit, tv te kijken, dan bekijk ik reclames vanuit een heel ander perspectief als dat ik dat voor mijn opleiding zou hebben gedaan. Eerst zag ik maar een paar seconde van een reclame, want dan had ik al weggezapt. Nu bekijk ik reclames, analyseer ik ze en bedenk wat de gedachtegang zou zijn van het bedrijf. Wat willen ze nu eigenlijk dat we zien? En komt dit over op mij zoals zij willen? Daarnaast roepen commercials ook verschillende emoties op. Je kunt ze dus vanuit verschillende invalshoeken bekijken, so let’s Discover the different sides of the Commercials.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten